• 05-04-2025, 22:28:44
    #1
    Benden yaşça büyük, daha önce güzel yatırımlar yapmış parasını güzel değerlendirmiş abilerimden ablalarımdan ve kardeşlerimden tavsiye almak isterim. Aylık aldığım maaşın tamamını ya da %95’ni kenara ayırıp yatırım yapmak istiyorum ufak ufak. İlk aylıklarımla altın aldım yarımlık ve çeyrek. Daha da iyi dönüş alabileceğim yatırımlar nelerdir? Altın almamdaki sebep aslında yatırım değildi hem paramı harcamamak hemde az da olsa oranlar yükseldikçe değerlenmesi. Sizlerden değerli yorumlarınızı bekliyorum
  • 05-04-2025, 22:30:10
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    en güvenli liman altındır. son günlerdeki yükselişini gördük.
  • 05-04-2025, 22:31:01
    #3
    Altın, döviz devam iyi yoldasın. Hisse misse hızlıdan zengin olma kafasına girme zaten bu enflasyonda uzun sürmez zengin olman
  • 05-04-2025, 22:31:02
    #4
    Altın alıyorum devamlı 😊 (yatırım tavsiyesi değildir)
  • 05-04-2025, 22:32:08
    #5
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en güvenli liman altındır. son günlerdeki yükselişini gördük.
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın, döviz devam iyi yoldasın. Hisse misse hızlıdan zengin olma kafasına girme zaten bu enflasyonda uzun sürmez zengin olman
    Erenarn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın alıyorum devamlı 😊 (yatırım tavsiyesi değildir)
    Altın olması yeterli midir yoksa Çeyrek, Yarımlık veya Tam altınlar arasında farklılık var mı ?
  • 05-04-2025, 22:33:41
    #6
    bes güzeldir ama tamamı için tavsiye etmem, sizden de büyük olmayabilirim bu önemliyse dikkate almayın
  • 05-04-2025, 22:33:46
    #7
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın olması yeterli midir yoksa Çeyrek, Yarımlık veya Tam altınlar arasında farklılık var mı ?
    Gram almanda fayda var 3gr, 5gr, 10gr en az zarar onlarda edersin.
  • 05-04-2025, 22:33:57
    #8
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın olması yeterli midir yoksa Çeyrek, Yarımlık veya Tam altınlar arasında farklılık var mı ?
    Parana göre gram yeter ise gram çeyrek e yeter ise çeyrek yarım yeter ise yarım altın altındır (yatırım tavsiyesi değildir)
  • 05-04-2025, 22:39:08
    #9
    Ben olsam sepet yaparım. Mutlaka bir BES hesabın olsun, minik tutarlar bile olsa. Bileşik getiri dünyanın 8. harikasıdır.
    Yatırım yapacak para aylık olarak altın - gümüş ve bist 30 hisseleri, borsadan anlamam diyorsanda yatırım fonlarına yatırabilirsin.