yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en güvenli liman altındır. son günlerdeki yükselişini gördük.
ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın, döviz devam iyi yoldasın. Hisse misse hızlıdan zengin olma kafasına girme zaten bu enflasyonda uzun sürmez zengin olman
Erenarn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın alıyorum devamlı 😊 (yatırım tavsiyesi değildir)
Altın olması yeterli midir yoksa Çeyrek, Yarımlık veya Tam altınlar arasında farklılık var mı ?