• 05-04-2025, 03:25:49
    Hayır evlenmezdim.
  • 05-04-2025, 09:55:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normalde zor ama aşık olma durumu olursa işler biraz değişir sanırım. 2 sene demişsin göz açıp kapayana kadar geçer. Ne güzel okuyor kültürlü kız işte sonra onu da bulamazsın belki