• 28-03-2025, 01:15:10
    #1
    Arabaya bağlanıyorum PC görüyor arabayı yazılıma ulaşıyorum ama sonra yazılım atacam ya komple gidiyor sanki bağlantıyı koparıyor. Yazılım atmadığım sürece görüyorum bağlı ama yazılım atacağım zaman görmüyor. aydınlatacak var mı?

    araç marka: BMW
  • 28-03-2025, 01:17:41
    #2
    Fabrika beyinimi yoksa Harici beyin mi ? Birde Vemstune mi kullanıyorsun yoksa başka bişey mi
  • 28-03-2025, 01:21:13
    #3
    fts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika beyinimi yoksa Harici beyin mi ? Birde Vemstune mi kullanıyorsun yoksa başka bişey mi
    fabrika, Ms41 flash toll kullanıyoruz
  • 28-03-2025, 01:31:18
    #4
    Birde harici beyin ile deneyin
  • 28-03-2025, 01:34:51
    #5
    fts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde harici beyin ile deneyin
    elimde harici beyin yok. Tek beyin var o da arabanın üstündeki ona karışırsam araba yürümez😂😂
    önerebileceğiniz başka program var mıdır
  • 28-03-2025, 02:02:02
    #6
    LİNK
    Bi linki inceleyin hocam