Arabaya bağlanıyorum PC görüyor arabayı yazılıma ulaşıyorum ama sonra yazılım atacam ya komple gidiyor sanki bağlantıyı koparıyor. Yazılım atmadığım sürece görüyorum bağlı ama yazılım atacağım zaman görmüyor. aydınlatacak var mı?
araç marka: BMW
araç yazılımından anlayan var mı?
5
●208
- 28-03-2025, 01:15:10
- 28-03-2025, 01:21:13fabrika, Ms41 flash toll kullanıyoruzfts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2025, 01:34:51elimde harici beyin yok. Tek beyin var o da arabanın üstündeki ona karışırsam araba yürümez😂😂fts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önerebileceğiniz başka program var mıdır