• 25-03-2025, 18:57:59
    #37
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşma tarzına bakarsak "abilerim, abim" bu parayı senin kaldıraçla kazandığını düşünmüyorum 😂 kazandıysan da helal olsun
    Hocam yorumunuz için teşekkür ederim uzman kişilerden bu işten daha önce çekim yapmış bilir kişilerden bahsettim abilerim diye eklemek istedim sonuçta kimseye birşey ispatlamak zorunda değilim ☺️
  • 25-03-2025, 21:25:37
    #38
    Eğer gerçekten vadeli işlemlerde kazandıysanız hiçbir problem olmaz hocam.
  • 25-03-2025, 21:41:48
    #39
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya yazanların çogu vergi dairesinden bihaber parça parça çektiginde daha çok sorun olacaktır. İşin zor bugün çektiğin o para 5 yıl sonra karşına çıkabilir riskli bi iş
    Hocam valla duygularıma tercüman olduğunuz ileride başım ağrımadan yapmak gerekiyor
  • 25-03-2025, 21:55:40
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu acan arkadas çözüm buldu mu acaba belki faydamız dokunur 🙂
  • 26-03-2025, 00:05:30
    #41
    Şöyle söyleyim, 4 milyon çekmeye çalışan birine 1.8 milyon vergi kesildi,

    Parça parça çekmeniz ileride çok daha büyük sıkıntı çıkaracaktır, işi bilen biriyle çalışmanızı tavsiye ederim.
  • 31-03-2025, 04:46:27
    #42
    islekbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler için teşekkürler Halledildi
    Merhaba sevgili abilerim kardeşlerim bir sorum var uzun yıllardır kaldıraçlı işlemler ile ilgileniyorum çok güzel kârım bankaya çekmek istiyorum küçük rakamlar çekiyorum ama
    Ortalama 1 yıllık kâr 4 milyon dolar
    Bunun 1 milyon tether (38milyontl)olarak türk borsasına alsam oradan direk banka hesabıma TL olarak çeksem algı veya vergi yada başka bir yasal bir problem olur mu sonuçta yasadışı bir işlem yok yuksek kaldıraç işlem yaparak kazandık gece gündüz piyasaları izledim kazandım ama çekim konusunda çok kararsızım paranın kaynağını açıklayabilirim çok şükür ama maliye vergi dairesi artık kim ilgileniyorsa ifadeye çağırırlar mı teşekkür ederim bilgisi olan abilerimden cevap bekliyorum
    ne yaptınız hocam?
  • 05-04-2025, 19:46:40
    #43
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle söyleyim, 4 milyon çekmeye çalışan birine 1.8 milyon vergi kesildi,

    Parça parça çekmeniz ileride çok daha büyük sıkıntı çıkaracaktır, işi bilen biriyle çalışmanızı tavsiye ederim.
    kriptolarda vergi yoktu hocam ?
  • 05-04-2025, 19:56:50
    #44
    Alım satım yaparak kazanırsanız gelir vergisi ödemeniz gerekir. Maliye izaha çağırdığın da al-sat ile değil madencilikle kazandığınızı yada ilk çıktığında ucuzken aldığınızı ispat etmeniz gerekir.
  • 06-04-2025, 00:41:21
    #45
    bu postu yazan bir polis ve parayı aklayacak kişileri takip ediyor )) hayırlı işler