• 24-03-2025, 16:20:26
    #28
    Kıbrıs'ta yardımcı oluyorlar
  • 25-03-2025, 00:07:16
    #29
    Bana 2500 dolar için mi ne bloke koymuştu is bankası şubeye gittim açtırmaya komedi

    Ha bu paralar işte diğer kaybedenlerin paraları

    Kripto coin sistemi ponzi düzeni
  • 25-03-2025, 00:51:15
    #30
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi borsa panellerinden ispatlanabilir trade geliri ise hiç bir kuruş vergi vermeden paşalar gibi çekilir ve harcanabilir. Yok ben riske atmak istemiyorum derseniz bybit card ya da reddotpay card alın. Gönlünüzce bu kartlardan harcayın. Reddotpayden atm de çekim de var fakat bu düzeyde paralar için komisyon miktarı yüksek gelebilir. Yüzde 1 bile olsa havadan 4 5 bin dolar komisyon verilmesi demektir. Benim böyle bir kasam olsa ve dediğim gibi hepsi kaldıraç kazancı her kuruşunu ispatlarım diyorsanız tek bir endişem olmadan çekerim.

    Zamanında vergi dairesine izaha çağrılmış ve kripto gelirini izahtan ispat ederek düşürmüş biriyim.
    Kaldıraç olayı şimdi sıkıntı gibi duruyor ama yeni yasaklandığı için galiba
  • 25-03-2025, 02:41:08
    #31
    Takip
  • 25-03-2025, 08:54:50
    #32
    codeoptima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,bybit card Türkiye gönderilmiyor ama online kullanabiliyorum sanırsam ?
    Uygulama içinden kullanılabiliyor, Reddotpay ise yine uygulama içinden kullanılabiliyor ya da fiziki kart isteyebilirsiniz ( ücreti var ).
  • 25-03-2025, 08:56:11
    #33
    Stormxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldıraç olayı şimdi sıkıntı gibi duruyor ama yeni yasaklandığı için galiba
    Yanlış bilgi kaldıraç yerel borsalar için yasak, zaten öyleydi ve hiç bir zaman yerel borsalarda kaldıraç yoktu. Global borsalar için zaten bir kısıtlama yok.
  • 25-03-2025, 16:23:45
    #34
    konuşma tarzına bakarsak "abilerim, abim" bu parayı senin kaldıraçla kazandığını düşünmüyorum 😂 kazandıysan da helal olsun
  • 25-03-2025, 16:54:32
    #35
    Saglam bir gelir vergisi çıkarırlar borsadan çekim yaptığında, yasal evet yaptığın ama kazanç sağladığın için vergiye tabi.
  • 25-03-2025, 18:56:51
    #36
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saglam bir gelir vergisi çıkarırlar borsadan çekim yaptığında, yasal evet yaptığın ama kazanç sağladığın için vergiye tabi.
    Evet hep vergisi hemde bloke olayı çok kafamı karıştırıyor uzman bir kaç kişi ile görüştüm fakat hepsi farklı birşey söylüyor