• 22-03-2025, 00:08:36
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitmez php daha da geliştirilecek
    Mağarandan dışarı çık bir nefes al etrafa bak dünya çok güzel bir yer oldu biraz geliştir kendini
  • 22-03-2025, 00:08:41
    #20
    hocam sana hayatında hep aşağılık tavırlar mı sergilediler ?
  • 22-03-2025, 00:09:15
    #21
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağarandan dışarı çık bir nefes al etrafa bak dünya çok güzel bir yer oldu biraz geliştir kendini
    o gün geldiğinde unutma bu sözünü sayın antepli

    forumun geldiği hale bak ya sanki 7/24 beraberiz konuşmalara havalara bak milletin ya
  • 22-03-2025, 00:10:33
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o gün geldiğinde unutma bu sözünü sayın antepli
    Ben unutmam sorun yok ama gerçekten bırakın şu takım tutar gibi bir şeye bağlanmayı. Gözünüzü açın biraz global proje inceleyin yazılım nereye evriliyor neler çıkıyor. Emeğine emeğinize yazık
  • 22-03-2025, 00:11:34
    #23
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben unutmam sorun yok ama gerçekten bırakın şu takım tutar gibi bir şeye bağlanmayı. Gözünüzü açın biraz global proje inceleyin yazılım nereye evriliyor neler çıkıyor. Emeğine emeğinize yazık
    hocam beni ne kadar tanıyorsun da böyle bi yorum yapabiliyorsun sorabilir miyim?

    veya ben bahsettiğim şeyler arasında arkadaş gibi bütün özgeçmişimi falan mı yazdım farkında olmadan?

    aynı anadan doğmuşuz beraber büyümüşüz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemiş gibi ahkam peşindesiniz özellikle bu diğer arkadaşa bu lafım tabi
  • 22-03-2025, 00:12:35
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beni ne kadar tanıyorsun da böyle bi yorum yapabiliyorsun sorabilir miyim?
    Yazdığın saçma sapan yorum kadar tanıyorum. Dahasını anlatırsan dinlerim elimden geldiğince yardımcı olurum
  • 22-03-2025, 00:14:24
    #25
    siz ideal hedef olarak belirlediğiniz nodejs'nize toz kondurmayın, sıkıntı yok. ancak millete salça olmayın. bir şey başaramadınız diye php çöp bir yazılım değil. bunlar ustanın elinde şekil alan şeyler. ek olarak birlikte kullanılabilecek teknolojiler.

    en büyük teknoloji sizin teknolojiniz. kolay gelsin tekrardan.
    • rufiqcavadov
    • BigCode
    rufiqcavadov ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-03-2025, 00:30:31
    #26
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağarandan dışarı çık bir nefes al etrafa bak dünya çok güzel bir yer oldu biraz geliştir kendini
    Hala Pure PHP ile uygulama geliştiren birisine JavaScript ile Middleware + Edge + Framework + NodeJS + State Management + Context + Props gibi şeyleri anlatınca beyin yanıyor contalar gidiyor normaldir şaşırmamak gerekiyor. Dünyanın en büyük projelerinden tutun en yerel projelertine kadar artık javascript frameworkler kullanılırken bizimkiler hala java ile python ile websitesi yapma peşinde olduğu sürece Türkiye'de yazılım bir yere varmaz şaşırmıyorum.
  • 22-03-2025, 00:41:54
    #27
    ezbere çalışmayınca hazır kütüphaneye ihtiyaç duymuyorsun, kullanabiliyor olmam kullanmam gerektiği anlamına gelmez. örneğin sana burada senin gibi davranabilirim ancak yapmıyorum. neymiş, yapabiliyor olmak yapmayı gerektirmez. sıfırdan o tekerlek hazırlanabiliyor her arabanın mühendisi farklı. hem de daha güzel bi şekilde hazırlanıyor.. sen kendi dünyanda yaşamaya devam et

    hazır şeyler kullanıp bununla övünüyor musun bir de cidden. enteresan yahu

    21 senelik tecrübem var dediğinde 40 yaşındasın falan diye düşünmüştüm ancak şu gördüğüm kişiye göre ortalaman 30 bile olamaz.
    yorumuna kattığın gpt bölümünü de hatırlatırım.

    kibrinle yazdıkça ben üstüne geliyorum rahatsız oluyorsun o yüzden susamıyorsun o yüzden ben konuyu kapatıcam burası bir forum sende forum tıyneti yok.

    burada sidik yarıştırmıyoruz ancak sen konunun başından beri yorumlarında kendini ispat etme peşindesin.
    • baliktasarim
    baliktasarim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.