Ben unutmam sorun yok ama gerçekten bırakın şu takım tutar gibi bir şeye bağlanmayı. Gözünüzü açın biraz global proje inceleyin yazılım nereye evriliyor neler çıkıyor. Emeğine emeğinize yazık
hocam beni ne kadar tanıyorsun da böyle bi yorum yapabiliyorsun sorabilir miyim?
veya ben bahsettiğim şeyler arasında arkadaş gibi bütün özgeçmişimi falan mı yazdım farkında olmadan?
aynı anadan doğmuşuz beraber büyümüşüz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemiş gibi ahkam peşindesiniz özellikle bu diğer arkadaşa bu lafım tabi