Merhaba,
Arkadaşlar başımıza garip bir olay geldi.
Yakında düğünümüz var.
Öncesinde Kına yapmak istedik farklı bir salona kapora ödedik. Fakat hiçbir sözleşme vs imzalamadık. Sadece tarihi belirttik.
Daha sonra kına günümüze önemli bir sınav günü denk geldi (sınav günü daha yeni belli oldu, kamu sınavı) kınayı iptal etmek istediğimizi söyledik salona.
Salon ben sağa sola ödeme yaptım o yüzden 30.000₺ verirseniz iptal edebilirsiniz yoksa edemezsiniz diye tehditvari konuştu.
Ortada sözleşme yok, adamın ödeme yaptığına dair bir fiş fatura gösterge hiçbir şey yok.
Dava edebileceğini söylüyor süreçte sorun yaşarsak. Böyle bir durumda haklı çıkma ihtimali var mı? Ne tavsiye edersiniz, nasıl bir yol izleyelim?
Avukat var mı aramızda acaba?
1
●206