• 19-03-2025, 21:49:59
    #1
    Hocalarım selamlar, iyi forumlar.

    Bir tane gmail almaya çalıştım, “bu kullanıcı adı alınmış” hatası veriyor. Fakat giriş yap kısmından denediğimde “Google hesabı bulunamadı” hatası veriyor.

    İstediğim gmail hesabını almamı sağlayabilecek birisi var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Hesap mevcuttur. Ya devre dışı kalmıştır yada politika ihlal sebebiyle kapatılmıştır. Bundan dolayı hata alıyorsunuz.
  • 19-03-2025, 21:50:50
    #2
    Hocam o hata neden oluyor. Sizin almaya çalıştığınız kullanıcı adı ile hesap var ama google tarafından kapatılmış. Aynısını ben de yaşadım. Yapabileceğiniz hiçbir şey yok ona.
  • 19-03-2025, 21:51:33
    #3
    KarademirCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o hata neden oluyor. Sizin almaya çalıştığınız kullanıcı adı ile hesap var ama google tarafından kapatılmış. Aynısını ben de yaşadım. Yapabileceğiniz hiçbir şey yok ona.
    Hiç bir şekilde alınamaz mı yani hocam? 🥲
  • 19-03-2025, 21:52:08
    #4
    Aynı sorunu bir kaç yıldır bende yaşıyorum sildiğim gmailim lazım çözebilecek olursa bende hizmet alabilirim
  • 19-03-2025, 21:52:20
    #5
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şekilde alınamaz mı yani hocam? 🥲
    O hesabı ancak o kullanıcı adının sahibi kendisine alabilir o da çok zor Google'in politikaları çok sert o konuda.
  • 19-03-2025, 21:55:30
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hesap mevcuttur. Ya devre dışı kalmıştır yada politika ihlal sebebiyle kapatılmıştır. Bundan dolayı hata alıyorsunuz.
  • 29-04-2025, 04:44:49
    #7
    Silinmiş olduğu için de alamıyor olabilirsiniz hocam. Herhangi bir sebepten kapatılmasına gerek yok. Kullanıcı kendi Google hesabını silsin, Google o kullanıcı adını hiçbir türlü sonsuza kadar kimseye vermez. Bizzat kendim denedim.