Paparayada mı el konuldu şuan? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paparayada mı el konuldu şuan?
13
●
1.082
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Paparayada mı el konuldu şuan?
1
2
19-03-2025, 10:58:46
#1
Misafir
Sabahtan beri çok fena şeyler oluyor. İninal vb olayı gibi paparayada mı el konuldu? Şuan hiç giriş yapılmıyor. Bilgisi olan var mı ? Neler oluyor böyle ülkede bir günde aklım almıyor cidden.
19-03-2025, 11:00:14
#2
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Girmiyor şuan umarım normal bir hatadır
19-03-2025, 11:00:52
#3
tezeldigital
Umarım normal teknik hatadır
19-03-2025, 11:01:11
#4
Hipek
bende sorun yok, açılmayan site oldumu anında neden el konulsun ne alaka ya
19-03-2025, 11:01:37
#5
Bugrahan
Ben şu anda girdim sorun yok gibi duruyor. VPN varsa kapatıp deneyin.
19-03-2025, 11:01:49
#6
tezeldigital
Hipek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende sorun yok, açılmayan site oldumu anında neden el konulsun ne alaka ya
19-03-2025, 11:02:22
#7
WatchSelman
Yeni kalktım ülke karışmış paparaya anlık giriş yaptım hata verdi tekrar deneyince girdi paramı çektim sorunsuz yattı belli olmaz ne olacağı
19-03-2025, 11:02:37
#8
sametemirze
Ben giriş yapabiliyorum
19-03-2025, 11:02:54
#9
Rfatdmr
Bende giriyor paparaya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler