• 17-03-2025, 14:13:39
    #10
    Köye gidicem ama yinede sadece ilk gün iş yok sonrası köydeki işler yani anlayacağın tatil yok malesef
  • 17-03-2025, 14:27:11
    #11
    Bayram boyunca sapanca gölü kıyısında tek başıma kafa dinliyor olacağım
  • 17-03-2025, 14:30:25
    #12
    bilalpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayram boyunca sapanca gölü kıyısında tek başıma kafa dinliyor olacağım
    özendim
  • 17-03-2025, 14:32:42
    #13
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özendim
    Samimiyetsiz ortamlar bana göre değil hocam herkes gibi kaldıramıyorum, genç bir yaşlıyım diyebiliriz.
  • 17-03-2025, 14:52:01
    #14
    forumu kızlarsoruyora çevirdin Asuman
  • 17-03-2025, 15:28:32
    #15
    Yok
  • 17-03-2025, 17:06:28
    #16
    Evdeyiz, garip ne yapsın
  • 17-03-2025, 17:34:17
    #17
    İstanbulda bayram her yer sıkışık o yüzden hiçbir yere çıkmama kararı aldım uzun zamandır. Sanırım evdeyiz sıfır plan
  • 17-03-2025, 18:01:58
    #18
    Çok kötü ki bu bayram, haftaiçine denk gelseydi tamamen belki plan yapılabilirdi 🥲