• 16-03-2025, 23:29:38
    #1
    Merhaba Araç alacağım ve forumda istanbul içi bu konuyla ilgilenen plakada yardımcı olcak biri var mı 34 BK xxxx olabilir
  • 16-03-2025, 23:33:15
    #2
    merhaba, ikametgahınız hangi ilçede?
  • 16-03-2025, 23:34:12
    #3
    Şöyle ki belli bir ücret karşılığı eğer plaka boş ise emniyet tarafından alabiliyorsunuz. Emniyet güçlendirme vakfına sanırsam bağış olarak.
  • 16-03-2025, 23:40:22
    #4
    maras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, ikametgahınız hangi ilçede?
    başakşehir
  • 16-03-2025, 23:41:03
    #5
    Caqlar003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle ki belli bir ücret karşılığı eğer plaka boş ise emniyet tarafından alabiliyorsunuz. Emniyet güçlendirme vakfına sanırsam bağış olarak.
    Evet yarın sabah gideceğim öğrenmek için ama belki birileri var ise daha hızlı olabilceğini düşündüm ☺
  • 16-03-2025, 23:43:34
    #6
    Alacağınız aracın farklı il kodlu plakaya sahip olması gerekli.
    Yani ikametgahınız ile alacağınız aracın eski plakası farklı olmalı.
    Satışı farklı ilde ikametgahı bulunan bir tanıdığınıza yapıp sonra geri alabilirsiniz ancak uğraş gerektirir para transferleri vs sıkıntıya sokabilir.
  • 16-03-2025, 23:48:47
    #7
    Buurakosee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yarın sabah gideceğim öğrenmek için ama belki birileri var ise daha hızlı olabilceğini düşündüm ☺
    siz bi görüşün o halde, olumsuz olursa işiniz yardımcı olurum.
  • 16-03-2025, 23:50:06
    #8
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacağınız aracın farklı il kodlu plakaya sahip olması gerekli.
    Yani ikametgahınız ile alacağınız aracın eski plakası farklı olmalı.
    Satışı farklı ilde ikametgahı bulunan bir tanıdığınıza yapıp sonra geri alabilirsiniz ancak uğraş gerektirir para transferleri vs sıkıntıya sokabilir.
    Teşekkür ederim anladığım 34 ise adam kendi plakasını aldıgında kendi adıma olan plakayı alamıyormuyum
  • 16-03-2025, 23:51:05
    #9
    Buurakosee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim anladığım 34 ise adam kendi plakasını aldıgında kendi adıma olan plakayı alamıyormuyum
    Aracın öncelikle 34 dışı bir plakayı alması gerekir. Araç sahibi daha önceden araca özel plaka takmış ve bunu taşımak isterse plakayı boşa düşürür siz özel plaka taktıramazsınız sıradan rastgele bir plaka verir.