Caqlar003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle ki belli bir ücret karşılığı eğer plaka boş ise emniyet tarafından alabiliyorsunuz. Emniyet güçlendirme vakfına sanırsam bağış olarak.
Evet yarın sabah gideceğim öğrenmek için ama belki birileri var ise daha hızlı olabilceğini düşündüm ☺