• 16-03-2025, 23:06:39
    #10
    Darüşşafaka.

    Yetim çocukların eğitimine katkıda bulunun.
    Her sevaba bin basar.
  • 25-03-2025, 13:11:05
    #11
    Ülkemizdeki öğrencilere burs vermeniz de çok güzel olurdu.
  • 25-03-2025, 13:14:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sığınağım yardım derneğini öneririm bire bir tanıyorum yetkili arkadaşlarıda
  • 25-03-2025, 15:47:45
    #13
    özellikle Yardım Derneklerinin %90'ı bir tarikat yada grupla beraber çalışıyor. o videolar bilerek özel olarak çekiliyor milletten para toplamak için ama para nereye gidiyor Allah bilir.

    bu işleri zamanda FETÖ organize ederdi. günümüzde onun boşalttığı şeyi diğer tarikatlar doldurdu nerdeyse tamamı afrikayı parselledi.

    Fetö'ye verilen yardımların afrikaya gitmediği gibi şuanki yardımlarında bir alman araba firmasının kasasına gittiğine eminim.

    çekilen video bir gönderilen kişi 50 genelde.

    Onun yerine çevrenizde yetim öksüzleri sevindirmeniz bence daha hayırlısı. Yada siyasi görüşünüze göre kızılay, ahbap gibi dernekler