• 16-03-2025, 21:38:27
    #1
    Selamlar 2 ay önce 16 pro aldım günde 2 kere şarja takıyorum Tek şarj 7-8 saat dayanıyor ama genelde hep telefondayım bu şarj süresi normalmi? Müşteri temsilcisene sorunca iyi değil dediler bu zamana kadar 85 kere şarj etmişim ne yapmalıyım telefonu servise verirsem telefonumda yok beklemek için. Birde ön kamerası bence güzel değil kullananlarda böyle sorunlar varmı?
  • 16-03-2025, 21:47:50
    #2
    genelde hep telefonda iseniz normal bende pro max var çok kullanmasam bile 15 16 saat anca gidiyor.
  • 16-03-2025, 21:48:33
    #3
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde hep telefonda iseniz normal bende pro max var çok kullanmasam bile 15 16 saat anca gidiyor.
    Ya çok kullanıyorum sürekli instageamdayım işim gereği whatsappta kullanıyorum zaten onun yüzünden oluyor heralde
  • 16-03-2025, 21:48:57
    #4
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya çok kullanıyorum sürekli instageamdayım işim gereği whatsappta kullanıyorum zaten onun yüzünden oluyor heralde
    evet normal.
  • 16-03-2025, 21:56:38
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    16 ve 16 pro modelinin batarya açık ekran süresi 7-8 saat civarıdır, kullanım yaptığınız uygulamaya bağlı olarak bu süre değişebilir sonuç olarak bir anormallik yok, pro max olsaydı 10 saati görür hatta üstüne çıkardı.
  • 16-03-2025, 21:59:46
    #6
    1 ay olmadı 16 pro aldım. Cok kullanmadıgım süre boyunca 1,5 günde beni şarz idare ediyor.

    Kamera konusuna gelince bende ilk başta kaliteli değil sandım ama biraz kurcalayınca diğer fotoğraf modlarını açıyı felan gayet güzel kamerası var.
  • 16-03-2025, 22:01:03
    #7
    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay olmadı 16 pro aldım. Cok kullanmadıgım süre boyunca 1,5 günde beni şarz idare ediyor.

    Kamera konusuna gelince bende ilk başta kaliteli değil sandım ama biraz kurcalayınca diğer fotoğraf modlarını açıyı felan gayet güzel kamerası var.
    Hocam kameraya tam olarak ne yaptınız ayar olarak
  • 16-03-2025, 22:02:32
    #8
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kameraya tam olarak ne yaptınız ayar olarak
    Hocam ışık acısı,portre modu ışık modunda ayarlama yaptım sadece.