• 15-03-2025, 20:46:16
    #11
    Evet çok sevildim bunu hissettim de ve hala seviliyorum ama ben evliliğe pek sıcak bakmamaya başladım ve ayrıldım.
    Kimsenin zamanını çalmak istemiyorum.
  • 15-03-2025, 20:49:58
    #12
    Para varken herkes sever para yokken kim yanınızdaysa ve size değer veriyorsa onlar seviyordur.Ara sıra paranız varken de yok rolü yapın ve destek isteyin ki çevrenizi ve gerçek sevenleri tanırsınız.
  • 15-03-2025, 20:52:38
    #13
    Platin üye
    Evet sevildim. Nişanlıydım 2020 yılında nişanlımı kaybettim.
  • 15-03-2025, 20:54:11
    #14
    4 yıldır çok güzel sevildiğimi sonuna kadar hissediyorum inanın 😊
    Borç batağında olduğum dönem hiç bir geliri olmadan bana devletin verdiği KYK kartını gizlice cüzdanıma koyduğu günleri hatırlıyorum
  • 15-03-2025, 21:01:15
    #15
    tuhaxotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıldır çok güzel sevildiğimi sonuna kadar hissediyorum inanın 😊
    Borç batağında olduğum dönem hiç bir geliri olmadan bana devletin verdiği KYK kartını gizlice cüzdanıma koyduğu günleri hatırlıyorum
    hocam taktik ver nasıl böyle seviliyorsun :
  • 15-03-2025, 21:20:01
    #16
    Hocam ne güzel hem video izleyip hem de forumda geziniyodum niye moralimi bozdun ki şimdi?
  • 15-03-2025, 21:21:50
    #17
    Hiç sevilmedim.
  • 15-03-2025, 21:53:15
    #18
    Sevdim mi? Elimden geleni yaptım değeri bilindi bilinmedi bilemem fakat bu yaşıma geldim değerim bilindi mi? sanmıyorum.
    Anne sevgisi tabii çok farkı o bunun dışında bana göre kıyaslanamaz tek sevgi budur.