• 14-03-2025, 20:29:28
    #1
    İlk defa kendi bilgisayarımı topluyorum, intel sistemlere hakimim ancak amd ilk defa kullanacağım. İşlemcinin altındaki ok göstergesi ile anakartta da ok göstergesi olması gerekiyor diye biliyorum ama anakartta ok göstergesini bulamadım.
    Anakart model: Gigabyte A520
    Ok göstergesi anakartta nereye denk gelecek acaba



  • 14-03-2025, 20:31:40
    #2
    Selamlar iki resim aynı kalıcak şekilde sol alta gelmesi gerekiyor.
  • 14-03-2025, 20:32:20
    #3
    https://www.google.com/amp/s/www.tec...71353/%3famp=1

    İşinize yarar belki
  • 14-03-2025, 20:34:05
    #4
  • 14-03-2025, 20:34:45
    #5
    resimlerin üst üste gelmiş hali olucak hocam sol alta gelicek
  • 14-03-2025, 20:35:59
    #6
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar iki resim aynı kalıcak şekilde sol alta gelmesi gerekiyor.
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FronzShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimlerin üst üste gelmiş hali olucak hocam sol alta gelicek
    Hepinize teşekkür ederim ☺
  • 14-03-2025, 20:37:24
    #7
    hocam zaten yanlış koysanızda pinler tam oturmaz.Yanlış koyma şansın sıfır.
  • 14-03-2025, 20:41:18
    #8
    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten yanlış koysanızda pinler tam oturmaz.Yanlış koyma şansın sıfır.
    Evet hocam ama dün karşıma çok fazla pin yamultma hakkında video ve konu gördüm. hiç riske atmak istemedim.
  • 14-03-2025, 20:58:59
    #9
    Kurumsal PLUS
    @burakgungor8;