• 12-03-2025, 20:48:20
    #1
    Arkadaşlar merhabalar en çok aylık faiz veren banka hangisi acaba bu konuda bilgi sahibi bir arkadaş varsa sevinirim?
  • 12-03-2025, 20:50:31
    #2
    İng
  • 12-03-2025, 20:51:41
    #3
    Kurumsal PLUS
    Başlangıçta hepsi genel olarak yüksek veriyor ama kampanyalı oluyor yani 1-2 aylık sonra yine düşüyor faiz oranı.
    • Odea
    • TEB
    • AKBANK
  • 12-03-2025, 20:53:34
    #4
    parayı altına yatır
  • 12-03-2025, 20:54:56
    #5
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Dolar bazında ing
  • 12-03-2025, 21:01:53
    #6
    Getir Finans vardı bı aralar %52 veriyordu devam ediyormu etmiyormu bilgim yok bakabilirsiniz