• 10-03-2025, 11:22:48
    #1
    Yarın tanık olarak bir mahkemeye katılacağım yakalanan şikayet ettiğim adamlarla oturduk konuştuk 1 ay sonra mahkeme var dediler ben sana haber veririrm dedi vermedi uyap bakıyorum dava gözükmüyor e devlet bakıyorum dava gözükmüyor nasıl öğreneceğim davayı kaçta olduğunu artık evden alınmaya gidecek iş
  • 10-03-2025, 11:25:41
    #2
    Vatandaş portaldan giriş yaptığınızda şu ekranda duruşma sorgulama var. Burada gorunmuyor mu hocam?
  • 10-03-2025, 11:26:00
    #3
    Uyap ve edevlette yoksa dava zamanı yaklaşmamıştır. Yada dava yoktur.
  • 10-03-2025, 11:28:10
    #4
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatandaş portaldan giriş yaptığınızda şu ekranda duruşma sorgulama var. Burada gorunmuyor mu hocam?
    Hayır hocam hepsine baktım gözükmüyor
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyap ve edevlette yoksa dava zamanı yaklaşmamıştır. Yada dava yoktur.
    hocam geçen sefer ki mahkemeye ben katılamadığım için uzadı polis bile azar kaydı niye gitmiyorsun diye ondada gözükmüyordu
  • 10-03-2025, 11:31:59
    #5
    Eve tebligat gelmesi lazım, eğer bulamadılarsa muhtara bırakmışlardır bi bakmanızı öneriririm.
  • 10-03-2025, 11:37:43
    #6
    Vatandaş UYAP'ta kayıtlı değilseniz, ilgili mahkeme kalemini arayarak bilgi edinin.
  • 10-03-2025, 11:51:24
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın tanık olarak bir mahkemeye katılacağım yakalanan şikayet ettiğim adamlarla oturduk konuştuk 1 ay sonra mahkeme var dediler ben sana haber veririrm dedi vermedi uyap bakıyorum dava gözükmüyor e devlet bakıyorum dava gözükmüyor nasıl öğreneceğim davayı kaçta olduğunu artık evden alınmaya gidecek iş
    Size ulaşan karakola giderek adınıza gelen yazıdan hangi mahkemeya gitmeniz gerektiğini öğrenebilirsiniz.
  • 10-03-2025, 12:03:44
    #8
    Mahkeme değildir. İfadeni alacaklardır.