Datacasa sunucu erişiminiz var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Datacasa sunucu erişiminiz var mı ?
0
●
158
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Datacasa sunucu erişiminiz var mı ?
07-03-2025, 02:56:38
#1
CasperTR
datacasada barınan sunucumun erişimi gitti, nedenini bilmiyorum sizin sunucularınız da bir sorun var mı
#edit, Yaklasık 40-45 dk kadar kapalı kaldıktan sonra erisim geldi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler