Selamlar,
Outlook üzerinden mail atacağım fakat kota dolu olduğunu belirtiyor mail atamıyorum.
Kota arttırdım 39GB/100GB şeklinde fakat yinede atamıyorum.
Sebebi nedir?
Microsoft Office Depolama SORUNU
7
●84
- 03-03-2025, 15:12:14Dosya vb ek ekliyorsanız sınır mb sınırı olabilir bu yüzden hata alıyor olabilirsin.
- 03-03-2025, 15:26:032.side aynı hesap aslında hocam sistem kafayı yedi.TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2025, 15:26:29Outlook oturup kapatıp açtım aynı sorun devam etmekte.Jung adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



