• 01-03-2025, 23:57:11
    #1
    Selamlar, bugün Rampage SMX-G68 Spear Black mouse aldım mouse güzel hoş fakat tarayıcı da vs aşağı ve yukarı kaydırma çalışmıyor sebebi ne olabilir?

    Not: Sürücü vs driver silip yüklendi yine aynı.
  • 01-03-2025, 23:58:53
    #2
    Muhtemelen mouse’un “mod” tuşu veya DPI ayarları kaydırma işlevini etkiliyor farenin üzerinde başka tuş var mı?
  • 02-03-2025, 00:00:49
    #3
    bayiavm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen mouse’un “mod” tuşu veya DPI ayarları kaydırma işlevini etkiliyor farenin üzerinde başka tuş var mı?
    Sadece bunlar var
  • 02-03-2025, 00:01:26
    #4
    yekincix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bunlar var
    Büyük ihtimalle bozuk, iade et en iyisi.
  • 02-03-2025, 02:12:10
    #5
    biraz basit olacak ama Bende de bazen aynı sorun oluyor tam teker kısmına kuvvetlice üflüyorum ve sorun çözülüyor