• 01-03-2025, 22:22:56
    #1
    2004 yılında bir kez elime almıştım arkadaşındı. Az önce dikkatimi çekti fiyat normal mi?

    https://amzn.eu/d/0OzFb9J

  • 01-03-2025, 22:30:16
    #2
    0,3 olanını Teknik Resim dersinde kullanmıştım fiyatını hakeden bir kalemdi bence
  • 01-03-2025, 22:30:53
    #3
    10 adetin fiyati bukadar olmasina rağmen hiç değmez bir kaleme bukadar ücret vermek.. boşa gereksiz israf iyi değildir..
  • 01-03-2025, 22:31:58
    #4
    Bir kaeme bu kadar para vermem
  • 01-03-2025, 22:33:19
    #5
    Güzel kalem fakat japon kalitesini ortaya koyan tombow her açıdan daha iyi. Eli yormayan, ağrıtmayan uzun zaman kullanılacak bir kalem.
  • 01-03-2025, 22:34:07
    #6
    Kalender76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kalem fakat japon kalitesini ortaya koyan tombow her açıdan daha iyi. Eli yormayan, ağrıtmayan uzun zaman kullanılacak bir kalem.
    Hangi model hocam
  • 01-03-2025, 22:39:45
    #7
    Tombow dual brush 912 diye geçer hocam fiyat performans ürünü
  • 01-03-2025, 22:40:41
    #8
    800+ kullanıyorum gayet memnunum