Bu kalemi deneyen var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kalemi deneyen var mı ?
7
●
268
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu kalemi deneyen var mı ?
01-03-2025, 22:22:56
#1
SEOPro
2004 yılında bir kez elime almıştım arkadaşındı. Az önce dikkatimi çekti fiyat normal mi?
https://amzn.eu/d/0OzFb9J
01-03-2025, 22:30:16
#2
OsGaKa
0,3 olanını Teknik Resim dersinde kullanmıştım fiyatını hakeden bir kalemdi bence
01-03-2025, 22:30:53
#3
Yildiz20
10 adetin fiyati bukadar olmasina rağmen hiç değmez bir kaleme bukadar ücret vermek.. boşa gereksiz israf iyi değildir..
01-03-2025, 22:31:58
#4
masterthone
Bir kaeme bu kadar para vermem
01-03-2025, 22:33:19
#5
Kalender76
Güzel kalem fakat japon kalitesini ortaya koyan tombow her açıdan daha iyi. Eli yormayan, ağrıtmayan uzun zaman kullanılacak bir kalem.
01-03-2025, 22:34:07
#6
SEOPro
Kalender76 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel kalem fakat japon kalitesini ortaya koyan tombow her açıdan daha iyi. Eli yormayan, ağrıtmayan uzun zaman kullanılacak bir kalem.
Hangi model hocam
01-03-2025, 22:39:45
#7
Kalender76
Tombow dual brush 912 diye geçer hocam fiyat performans ürünü
01-03-2025, 22:40:41
#8
FoRgEd
800+ kullanıyorum gayet memnunum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler