Dostlar hayırlı forumlar, iyi günler;
Yenilenmiş İphone 12 128 gb almaya karar verdim 'mükemmel' sınıfında satılan ürüne 3 ay %0 faiz ile taksit imkanı sunuyor. Daha önce buradan alışveriş yapan oldu mu, oldu ise tavsiye eder mi ? Şimdiden teşekkür ederim...
Easycep'den telefon alan arkadaşlar var mı ?
8
●314
- 01-03-2025, 17:01:19
- 01-03-2025, 17:17:58Farklı bi firmadan yenilenmiş mükemmel durumda bi Huawei aldık, ekran vs baya bi parçası değişmişti, gelen kağıtta yazıyordu.
1-2 hafta sonra hoparlörü bozuldu kaldı öyle ama 1 sene garantisi var, göndersek hallederler
iPhone için ekranı değişim olmayan varsa onu almak daha iyi olabilir, aksi halde kalite hissini baya düşürür - 01-03-2025, 17:17:59Easycep hiç kullanmadık ama kayınvalideme getmobilden iphone 11 aldık. Gayette söyledikleri gibi geldi.
- 01-03-2025, 17:30:50Hocam Yenileme merkezleri maalesef güven vermiyor bu yüzden ben kullanmıyorum. biraz daha para verip 0 almak daha cazip geliyor.
- 01-03-2025, 17:39:23Bende bir süre önce inceleme yaptım 0 faizle imkan sunmaları mükemmel birde yanlış hatırlamıyorsam garanti koşullarıda vardı belirli bir süre bence mantıklı cazip bir fiyata veriyorlar
- 02-03-2025, 23:01:042 adet iphone 13 128 gb siparişi verdik bakalım hayırlısıSeydiErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2025, 00:01:06teknoloji şans işi umarım güzel olur sizin için hocamKaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğim problem harici telefonda bir problem yoktu