Dostlar hayırlı forumlar, iyi günler;
Yenilenmiş İphone 12 128 gb almaya karar verdim 'mükemmel' sınıfında satılan ürüne 3 ay %0 faiz ile taksit imkanı sunuyor. Daha önce buradan alışveriş yapan oldu mu, oldu ise tavsiye eder mi ? Şimdiden teşekkür ederim...