• 28-02-2025, 23:08:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Antivirüs olarak ne kullanıyorsunuz veya ne tavsiye edersiniz? Kendimi bildim bileli hiç kullanmadım ama son dönemlerde tanıdık işletmelere yönelik sızma olaylarını sıkça duymaya başladım. Tavsiyelerinizi paylaşmanızı isterim.
  • 28-02-2025, 23:08:48
    #2
    McAfee kullanmıştım ama çok yararlı bulmadım açıkçası
  • 28-02-2025, 23:10:13
    #3
    Kayspersky
  • 28-02-2025, 23:10:20
    #4
    Windows defander bence yeterli + olarak bilmediğiniz yerlerden birşey indirmeyin + olarak windows kullanıyorsanız. Windows sandbox özelliğini kullanmak yeterli oluyor
  • 28-02-2025, 23:11:18
    #5
    Net olarak Malwarebytes. Aşırı memnunum.
  • 28-02-2025, 23:13:15
    #6
    hemen hemen 2011 den bu yana kullanmadım defender yetiyor bana
    unutmayın antivirüsü yapan virüsü salandır.
  • 28-02-2025, 23:18:11
    #7
    Windows 10 ve 11 için Microsoft defender gayet iş görüyor.
  • 28-02-2025, 23:23:28
    #8
    Kaspersky
  • 28-02-2025, 23:23:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kaspersky adamdır