R10 hesabı çalındı
4
●882
- 26-02-2025, 01:13:25Arkadaşlar merhaba konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum yeniyim daha kusura bakmayın ama sorun şu arkadaşımın hesabı çalınmış ve 2 de ticari konu paylaşılmış çalan kişi Whatsap falan da koymuş konuya ne yapabiliriz nasıl bir yol izlemesi lazım o giremiyor ben yazdım o yüzden
- 26-02-2025, 01:15:59Arkadaşınızın nickini https://www.r10.net/yonetim-kadrosu burada ki turuncu mod'lardan birine bildirin. Arkadaşınız konuyla ilgili detay@r10.net adresine mail iletsin.
- 26-02-2025, 01:16:51Profil linki yazsaydın gören moderatörler kimlik onayına gönderebilirdi