• 25-02-2025, 21:18:23
    #1
    Gerçekten işinin ehli birini bulamıyorum. Ücreti neyse verip, ankastre kutusuna ve evdeki kablolara bakabilecek birisini arıyorum.


    ( Telekomdan gelen ekipler üstün körü inceliyor daha fazlasına el atmıyorlar )


    Anlık değerlerim bu şekilde. >


    Armut’tan birini bulmuştum. 1.5 yıl önce 125 metre CAT6 kablo çektirerek interneti evime getirdim.


    (Önceden 125 metre mesafede, başka bir yerde oturuyorduk. Mecburen taşındık, ancak yeni evimizde port yoktu. Bu yüzden önceki adresteki portu buraya taşıdım. Bunun için 3.500 TL ödeme yaptım, fakat sanırım iş düzgün yapılmadı. Bağlattığımdan beri hız sorunu yaşıyorum. Hat zayıflaması inanılmaz derecede fazla. Ekran görüntüsünü de ekleyeceğim. Normalde paketim 50 Mbps indirme, 7.5 Mbps yükleme hızına sahip, ancak bu evde hızım aşırı derecede düşük. Bu kadar büyük bir kayıp normal değil. Artık dayanılmaz bir hâle geldi.)


    İnternette arıyorum böyle birini bulamadım İzmirdeyim varmı bilen önerisi olan yada bu işleri direkt yapan birileri yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler.





    Ortalama değerler bu şekilde ama bu düzgünken olan kısım ilk başta eklediğim anlık değerler çıkış gücünün 0.5 olması korkunç birşey.


    bunla ilgili açtığım başka bir konu
  • 25-02-2025, 21:30:57
    #2
    kablo yetersiz geliyordur. 150m kablo çekilir ama hangi cins kablo kullanıldıgı önemli. ayrıca araya bi switch koyulması gerekebilir. ucuz cat6 kablolar saf bakır değil alaşımlı olur. datacenter kulanım alanı olan cat 6a almanız lazım. bayraklı karşıyaka tarafındaysanız birini yönlendirebilirim.
  • 25-02-2025, 21:41:09
    #3
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablo yetersiz geliyordur. 150m kablo çekilir ama hangi cins kablo kullanıldıgı önemli. ayrıca araya bi switch koyulması gerekebilir. ucuz cat6 kablolar saf bakır değil alaşımlı olur. datacenter kulanım alanı olan cat 6a almanız lazım. bayraklı karşıyaka tarafındaysanız birini yönlendirebilirim.
    kullanılan kablo şu hocam
    https://www.teknosa.com/showmax-23aw...rison&v=1.70.5

    maalesef torbalı tarafında oturuyorum hocam yinede teşekkür ederim.
  • 25-02-2025, 21:51:08
    #4
    berrkeem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanılan kablo şu hocam
    https://www.teknosa.com/showmax-23aw...rison&v=1.70.5

    maalesef torbalı tarafında oturuyorum hocam yinede teşekkür ederim.

    bu utp kablo. bunlar korumasız olur. kablo dışardan geldiği için korumalı kablolardan alın %99 sorun kabloda. resimdeki gibi ftp kablo alman lazım.

  • 25-02-2025, 22:16:09
    #5
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu utp kablo. bunlar korumasız olur. kablo dışardan geldiği için korumalı kablolardan alın %99 sorun kabloda. resimdeki gibi ftp kablo alman lazım.

    Bu konularda hiç bilgim yok bilgilendirme için teşekkür ederim hocam biraz bütçe ayırıp dediğiniz gibi kablo çektirebilirim son ihtimal artık.