Bugün foruma girdiğimde karşıma böyle bir sekme çıktı gerçekten çok iyi bir düşünce yeni mi bilmiyorum fakat benim karşıma çıktı. Bildirim/mesaj geliyordu ama anında göremiyorduk böylesi daha iyi fakat bir düzenleme yapmam gerekiyor.
O kısmı bulamadım link olarak paylaşabilir misiniz?
R10.NET telegram bildirim sistemi
3
●232
- 25-02-2025, 18:55:02
- Kabul Edilen Cevap
- 5 BeÄŸeni
-
- 25-02-2025, 19:00:45Evet ama beğeni, mesaj, alıntı gibi şeyleri düzenleme sekmesi vardı onu arıyorumluannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2025, 19:01:41Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Profiliniz üzerinden Telegram bağlantısı kurarak, Etiket Bildirimleri, Alıntı Bildirimleri, Konu Cevap Bildirimleri, Abonelik Bildirimleri, Arkadaşlık Bildirimleri, Özel Mesaj Bildirimleri gibi bir çok güncellemeden haberdar olabilirsiniz.

Öncelikle BU BAĞLANTIYA tıklayarak bildirim ayarları ekranına gidiniz.
Ekranın en üstünde yer alan “Telegram Bildirimleri” başlığının altındaki "Telegram ile oturum aç" butonuna tıklayınız.
Karşınıza gelecek olan sekmede telegramı kullandığınız telefon numarasını yazarak “İleri” butonuna tıklayınız.
Daha sonra telefonunuz veya web telegram üzerinden “Telegram” tarafından size gönderilmiş olan mesajın altından “Onayla” butonuna tıklayınız.

Bağlantıyı onayladıktan sonra bilgisayar ekranındaki sekmede de “R10 botunun Telegram'da size mesaj göndermesine izin verin” kutusunu işaretleyerek “Kabul Et” Butonuna tıklayınız.
Artık bildirimleriniz telegram üzerinden size “R10” kullanıcı ismi ile otomatik olarak gönderilecektir.



