Selamlar, şuanda astsubaylik geliyor fakat subaylık için 1 sene daha çalışmak istiyorum. Suan 19 yaşındayım subaylık için en fazla 20 yaşında olma sınırı mevcut şuan ki kurallarda. Seneye Şubat 14'de 20'ye gireceğim bu benim için bir sorun teşkil eder mi yoksa girebilir miyim kafam çok karışti maalesef.