• 20-02-2025, 23:24:43
    #1
    Arkadaşlarfi ver'da Para kazanan var mı ? Sosyal medya uzmanıyım ve son zamanlar işler düştü yurt dışına açılmam lazım, fi verda kazanan varmı ? nasıl işler oralarda
  • 20-02-2025, 23:26:48
    #2
    sahinlimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    **** olarak gözüküyor bende nerde tam olarak ?
    fi ve e r hocam konnuda çıkmamış
  • 20-02-2025, 23:31:10
    #3
    Kardeşim haftada bi kaç iş yapıyor. Bende zamanında yaptım. İlan oluşturmak bedava zaten açın ilgili olduğunuz her kategoride ilan zararını görmezsiniz.
  • 20-02-2025, 23:35:29
    #4
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim haftada bi kaç iş yapıyor. Bende zamanında yaptım. İlan oluşturmak bedava zaten açın ilgili olduğunuz her kategoride ilan zararını görmezsiniz.
    peki iş alırken ne gibi taktikler uyguluyordunuz veya kardeşiniz uyguluyor
  • 20-02-2025, 23:38:07
    #5
    Pek bir şey yapmıyor hocam ilanını açtı duruyor öyle. İlk zamanlar rekabet biraz zor olabilir. Bütçeniz var ise eş dost sizden sipariş versin ve yıldızlı yorum yapsın. Bu şekilde en azından bir kaç kişinin önüne geçersiniz ve hiç yıldız almamış gözükmezsiniz sonrası zaten gelir.
  • 20-02-2025, 23:39:20
    #6
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek bir şey yapmıyor hocam ilanını açtı duruyor öyle. İlk zamanlar rekabet biraz zor olabilir. Bütçeniz var ise eş dost sizden sipariş versin ve yıldızlı yorum yapsın. Bu şekilde en azından bir kaç kişinin önüne geçersiniz ve hiç yıldız almamış gözükmezsiniz sonrası zaten gelir.
    Eyvallah hocam sağolasın denemekte fayda var tabiki
  • 20-02-2025, 23:54:24
    #7
    tutturursan iyi kazanırsın, google play de iş var ama müşteri almıyorum.
  • 21-02-2025, 01:05:45
    #8
    2016'dan beri söylediğiniz yerde freelancer çalışıyorum. 1500 tane yorumlu çalışmam var. Son iki yıla kadar ayda ortalama 30 iş yapıyordum. Son iki yıldır ayda 2-3 tane oluyorsa oluyor onlarda beni tanıyan eski müşterilerim. Fanatik israilli ceosu yüzünden bazı coğrafyalardaki freelancerların iş kapasitesi düşürüldü diye tahmin ediyorum. Çok şey anlatırımda bir şey demiyorum. Çok özellikli bir sorusu olan varsa cevaplarım.