• 18-02-2025, 23:39:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dikkat edin dediğim kişiler genellikle sosyal medya satışı yapanlar. Yaklaşık 3-4 senedir Facebook reklam hesabı, İnstagram takipçili hesaplar gibi sosyal medya ticareti yapıyorum Mart 2024'te bir adet ödeme aldım (1.000TL) adama ne sattığımı hatırlamıyorum artık reklam hesabımı, instagram takipçili hesap mı hatırlamıyorum, her neyse bu adam dolandırıcıymış ve bana milleti dolandırdığı adamdan ödeme yollamış, daha sonra bugun öğlen karakoldan arandım ifade vermeye çağrıldım, ifademi verdim açıklamaya her zaman ne için işlem yaptığınızı yazdırttın, ben her zaman yazdırıyorum sosyal medya hesap hizmeti adı altında yazdırmışım o şahısada, yarın adliyede hakimede ifade verecekmişim dikkatli olun.
  • 18-02-2025, 23:41:43
    #2
    Bu meşhur fasona kullanma yöntemi. Geçmiş olsun. Faturanızı kestiyseniz, konuşma kayıtlarınızı tutuyorsanız kolaylıkla kendinizi ifade edebilirsiniz.
  • 18-02-2025, 23:45:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu meşhur fasona kullanma yöntemi. Geçmiş olsun. Faturanızı kestiyseniz, konuşma kayıtlarınızı tutuyorsanız kolaylıkla kendinizi ifade edebilirsiniz.
    konuşmalarım yok 1 sene önceki olay ve ben sosyal medya satışını bıraktım, açıklamada belli sosyal medya hizmeti yazılmış, fatura kesemiyorum çünkü o sıra reşit değildim. Karakolda soruşturdum siber güvenlikte çalışan abilerim var, birşey çıkmaz ondan dedi ifadeni verirsin en sonada karşı tarafın mağduriyetini karşılamak için payıma düşen ücreti ödeyebilirim de geç dedi.
  • 18-02-2025, 23:47:40
    #4
    Ödeme gelen kişinin isim soyisim bilgilerinin r10 bilgileriyle tutup tutmadığına bakmak daha uygun olabilir ayrıca ticaret geçmişi vb. Bunun dışında kimsenin yapabileceği bir şey yok.
  • 18-02-2025, 23:49:14
    #5
    berkewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmalarım yok 1 sene önceki olay ve ben sosyal medya satışını bıraktım, açıklamada belli sosyal medya hizmeti yazılmış, fatura kesemiyorum çünkü o sıra reşit değildim. Karakolda soruşturdum siber güvenlikte çalışan abilerim var, birşey çıkmaz ondan dedi ifadeni verirsin en sonada karşı tarafın mağduriyetini karşılamak için payıma düşen ücreti ödeyebilirim de geç dedi.
    Ben de siber güvenlik uzmanıyım Siber suçlarda çalışan demek istedin sanırım. En olmadı zararı ödersen ve müşteki senden şikayetçi olmazsa dosya kapanır gibi. Burada önemli olan kıl bir hakime/savcıya denk gelmemiş olmak. Çünkü müşteki şikayetini çekse bile bu suç tipinde kamu davası devam eder.

    Açıklama yazılmış olması çok iyi ama dolandıran mağduru da sosyal medya hizmeti vereceğim deyip dolandırmış da olabilir. Bu yüzden konuşma kayıtları ve fatura olsa iyiydi. Tamamen seni aklardı. Çok geçmiş olsun umarım bir sorun çıkmadan atlatırsın.
  • 18-02-2025, 23:50:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de siber güvenlik uzmanıyım Siber suçlarda çalışan demek istedin sanırım. En olmadı zararı ödersen ve müşteki senden şikayetçi olmazsa dosya kapanır gibi. Burada önemli olan kıl bir hakime/savcıya denk gelmemiş olmak. Çünkü müşteki şikayetini çekse bile bu suç tipinde kamu davası devam eder.

    Açıklama yazılmış olması çok iyi ama dolandıran mağduru da sosyal medya hizmeti vereceğim deyip dolandırmış da olabilir. Bu yüzden konuşma kayıtları ve fatura olsa iyiydi. Tamamen seni aklardı. Çok geçmiş olsun umarım bir sorun çıkmadan atlatırsın.
    polisler söyledi konuyu adamı facebook üzerinden dolandırmışlar, pardon siber suçlar olucaktı
  • 18-02-2025, 23:56:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu işler çok sakat artık, resmen milleti dolandırıp ödemeyi bizim üzerimizden aklamaya çalışıyorlar. Kime hizmet vereceğimizi şaşırdık artık. Kime hesap sattığınızı her zaman belgeleyin, WhatsApp görüşmelerini silmeyin, bende 4 sene önceki görüşmeler bile var