• 18-02-2025, 17:47:52
    #1
    Eski üyelerin olduğunu görüyorum konularıma yazıyorlar..

    Eskiden r10.net freelancer ortamı nasıldı var mı eski üye aramızda bilen var mı
  • 18-02-2025, 17:48:51
    #2
    iyiydi
  • 18-02-2025, 17:49:39
    #3
    Kurumsal PLUS
    Nerdeyse 5. yılım olacak eskiden piyasa konusunda yorum yapmam yanlış olur ama bir saygı vardı.
  • 18-02-2025, 17:50:05
    #4
    R10 hep iyi de

    Ülke iyi değil her şey çirkinleşmiş ülke de

    nerede o eski Türkiye
  • 18-02-2025, 17:50:13
    #5
    donanim.net
    Sosyal medyadan ve tespih satıcılarından önce çok iyiydi.
  • 18-02-2025, 17:50:37
    #6
    İş yapılmayacaksa bile yapılmayacağı söylenirdi şimdi iban isteyip vazgeçenler çok
  • 18-02-2025, 17:51:39
    #7
    Herşey değişiyor, insanlar bile kendi içlerinde bir değişim yaşıyor. R10 değişti diyemeyiz, insanlar değişti, olgunlaştı ve her yeni gelen kendisiyle birlikte yeni şeyler getirdi, geliştirdi.
  • 18-02-2025, 17:52:00
    #8
    Dutluktu
  • 18-02-2025, 17:54:55
    #9
    Bilgi ve paylaşım daha çoktu. +Rep almak için mi artık bilmem ama konulara daha çok mesaj gelirdi