Eski üyelerin olduğunu görüyorum konularıma yazıyorlar..
Eskiden r10.net freelancer ortamı nasıldı var mı eski üye aramızda bilen var mı
Eskiden r10 nasıldı ?
10
●452
- 18-02-2025, 17:49:39Nerdeyse 5. yılım olacak eskiden piyasa konusunda yorum yapmam yanlış olur ama bir saygı vardı.
