• 18-02-2025, 00:06:47
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Sahibinden sitesinin yeni birleşik projesi yepy sanırım tutmadı. (Bunu demek için erken olabilir ama onca reklama karşı sayı çok az geldi)
    Son bir haftadır reklamalrı dönüp duruyor ama toplam 200'e yakın telefon ilanı girilmiş.
    Ben bir bakayım dedim. Yüzlerce telefon görmek umuduyla girdim ama 200'e yakın telefon ancak var.
  • 18-02-2025, 00:08:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 Dk Olmadı Yepy İle İlgili Bir Video İzledim Magdur Olan İnsanlar Olduktan Sonra Sistem Tutmaz Hocam aşşagıda yeşil yazıya tıklayın bi gidin isterseniz


    tıklayın
  • 18-02-2025, 00:13:58
    #3
    IHasPatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Dk Olmadı Yepy İle İlgili Bir Video İzledim Magdur Olan İnsanlar Olduktan Sonra Sistem Tutmaz Hocam aşşagıda yeşil yazıya tıklayın bi gidin isterseniz


    tıklayın
    Videodan izlediğim kadarıyla Yepy ilk önce oltalık bir fiyat teklifi veriyor bilerek yüksekten veriyor, daha sonra siz cihazı gönderiyorsunuz, sonra bahaneler ile şurada şöyle var şurada bu var bundan dolayı tamir maliyeti var alın yeni teklif... diyerek kulllanının zamanını harcattırıp süreçten bıktırıp cihazı ucuza kapatma projesi
  • 18-02-2025, 00:14:45
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    IHasPatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Dk Olmadı Yepy İle İlgili Bir Video İzledim Magdur Olan İnsanlar Olduktan Sonra Sistem Tutmaz Hocam aşşagıda yeşil yazıya tıklayın bi gidin isterseniz


    tıklayın
    videoyu izliyorum şuan ama hangi aşağıdaki yeşil yazı anlamadım?
  • 18-02-2025, 00:22:44
    #5
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videoyu izliyorum şuan am hangi aşağıdaki yeşil yazı anlamadım? a
    videodan bahsediyor hocam, link otomatik videoya dönüştüğü için göremiyoruz
  • 18-02-2025, 00:29:23
    #6
    Telefonlar sürekli yenileniyor diye biliyorum. Var olan telefon kadar da satıs da bol bu sektörde. Özellikle telefoncular toptan ciddi alım gerçekleştiriyor
  • 18-02-2025, 11:39:26
    #7
    Yenilenmiş telefonla işim olmaz.2.elden pahalı oluyor.2 El kasası açılmamış cihaz tercih ederim genellikle...