• 17-02-2025, 22:09:55
    #1
    Platin üye
    Yeniyim o yüzden admin ozelden ulasirsa
  • Kabul Edilen Cevap
    • kondu1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      peki kanka sponsorluk icin kim ilgilencek yokmj o sekilde
      Ne istediğinizi tam olarak açıklamayı düşünüyor musunuz?
  • 17-02-2025, 22:10:35
    #2
    Tabi efendim 😄
  • 17-02-2025, 22:10:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @radmin
  • 17-02-2025, 22:11:05
    #4
    Örümcek adamlı bir sticker vardı. Onu atabilecek olan var mı? 😁
  • 17-02-2025, 22:11:24
    #5
    Komutan logar bir cisim yaklaşıyor efendim
  • 17-02-2025, 22:12:17
    #6
    Sorunuz ne ise buradan belirtin, bizler kadar kullanıcılarımız da yardımseverler.
  • 17-02-2025, 22:12:38
    #7
    5 TL Fark İle Direk Site Sahibi iletişime geçsin mi ?
  • 17-02-2025, 22:13:35
    #8
  • 17-02-2025, 22:15:37
    #9
    Direk sizde admin'e ulaşabilirsiniz aslında buradan https://www.r10.net/yonetim-kadrosu/ sorununuz olduğu kategori ile ilgili moderatöre yazarsanız daha hızlı dönüş alabilirsiniz.