Merhabalar arkadaşlar önceden kurumsal mail kullanıyordum şimdi ücretlimi son zamanlarda yapan arkadaşlar oldumu.
Teşekkürler
Yandex Kurumsal Mail Ücretlimi
5
●216
- 17-02-2025, 16:36:45Yandex kurumsal mail hizmeti tamamen ücretli oldu. Benim gibi birinden yine aynı şekilde uygun fiyata ömürlük hizmet alabilirsiniz.
https://www.r10.net/freelancer/32701...-128142-a.html - 17-02-2025, 16:59:582 adet oluşturulmakta ama daha fazla oluşturulabiliyor ve görüntüme moduna geçeceği bildirimi veriyor belli bir süre sonra belki 1 yıl belki 1 ay sonra sadece mail alabiliyorsun gönderemiyorsun.nuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
