Kadın iç giyim hakkında sorum var
5
●390
- 16-02-2025, 02:26:45Ben kadın iç giyim işine girmek istiyorum.Yeni tutulan modelleri alacağım ve adwords facebook reklamları açacağım.Bir marka görünümü vereceğim fikrinizi almak istiyorum.Çoğunluk iç giyim olarak ve bir iki gecelik alacağım sizce tutar mı ? adwordsden baktığımda 10-100b arası aranma gözüküyor fakat insanlar herhangi bir websitesine güvenerek alışveriş yapabiliyor mu bu kafamı karıştırıyor.Fikirlerinizi ve düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
- 16-02-2025, 02:37:12hocam ınstadan yap webden almaz kımse bılınmedık sıteden bende bı ara dusundum fantezı dantellı falan cok satıyor
- 16-02-2025, 02:40:47Evet bende siteden alınmayacağını düşünüyorum sadece belli bir meblağ bağlayacağımız için satışları nasıl oluyor diye merak ettim açıkcasıhzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2025, 03:05:47hocam bıde yaza dogru gecelık koydunmu fantezı gecelıkler jartıoyer falan araya bikini falan at :d erkek beynıyle dusunmek lazım birazaelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2025, 03:11:43https://www.pijamaevi.com/ gibi bi konsept olabilir , instagramda facebookta full aktifler ama siparişlerinin çoğu sitelerinden gerçekleşiyor , siteden almazlar demeyelim , çoğu iş webden dönüyor.
- 16-02-2025, 15:06:36Kadın kıyafetlerinde satış oluyor ama geri gönderimde çok oluyor ve mesafeli ürün kanunu sebebiyle geri almak zorunda kalıyorsun. fiyatı belirlerken bu iade kargolarını da katmanızı öneririm.