• 14-02-2025, 12:56:42
    #1
    Merhaba. iphone 14 pro maxe alışamadim sattım bunun yerine Samsung s24 ya da s25 almayı düşünüyorum. Bunlara kayıt oluyor mu bilenler cevaplayabilirse sevinirim.
  • 14-02-2025, 13:01:23
    #2
    Server kaydı mı yoksa IMEI kaydı mı? IMEI ise evet ancak server konusunda net bilgim yok.
  • 14-02-2025, 13:47:41
    #3
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kaydı mı yoksa IMEI kaydı mı? IMEI ise evet ancak server konusunda net bilgim yok.
    Server kayıt evet