Merhaba
Burada belediyeye ait bi kütüphane var ..Ben de bu kutuphanenin giriş yapısının önüne , dışarıya otomat koymak istiyorum..Nereden izin almalıyım , nasıl oluyo bu işler ...Kwtkınız için şimdiden teşekkürler
Otomat İzni Hakkında
2
●162