• 13-02-2025, 18:15:10
    #1
    Merhaba

    Burada belediyeye ait bi kütüphane var ..Ben de bu kutuphanenin giriş yapısının önüne , dışarıya otomat koymak istiyorum..Nereden izin almalıyım , nasıl oluyo bu işler ...Kwtkınız için şimdiden teşekkürler
  • 13-02-2025, 18:36:05
    #2
    belediyeden
  • 13-02-2025, 19:53:26
    #3
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Muhtardan