• 10-02-2025, 19:05:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,
    Öyle 1 - 2 kez dinlemiş kişileri değil de gerçekten müzik zevki bu olan, araştırmalar yapan, tarihi hakkında bilgi sahibi olan birileri var mıdır aramızda Sohbet edelim, günümüz müzik sektörünü konuşalım.
  • 11-02-2025, 03:03:21
    #2
    Buyrun hocam muhabbetimiz bol olsun
  • 11-02-2025, 13:51:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AliHSM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun hocam muhabbetimiz bol olsun
    Hangi dönemi daha çok dinlersiniz hocam, ben romantik dönem sanatçılarını çok başarılı buluyorum
  • 11-02-2025, 14:17:11
    #4
    hocam bende de tam tersidir, romantik döneme çok ısınamıyorum barok ve klasik dönem daha çok hitap ediyor bana