
Logom nasıl olmuş sizce ?
9
●354
- 10-02-2025, 17:26:58klasik power elektronik işaretleri yerine farklı bir şey denemek istedim sizce nasıl dahada geliştirilebilirmi ?

- 10-02-2025, 17:29:21selam hocam,
logoya wifi ikonu koysanız farklılık yaratabilir. Gayet güzel olmuş elinize sağlık - 10-02-2025, 17:30:34tam olarak nereye konumlandırmalıyım sizceRocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2025, 17:34:26yazının sağ üstü gibi hayal ettimTelefonYorumCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2025, 17:40:52Sade duruyor ama önerim font daha ince olabilir. Bir de stili daha kurumsal, göz yormayacak şekilde yapabilirsiniz. Nedense font gözüme marka açısından biraz hareketli geldi.
- 10-02-2025, 22:27:30Hocam farklı bakış açıları gayet güzel bir tane ayarlayacağım bakalım teşekkürlerMedyafour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


