dedeniz vefat mı etti? neden soruyorum çünkü bizim de aynı durum var fakat ev halen dedemin üstüne ekstra olarak bir kere ev kiralamıştık o zaman suyu üstüme alırken harç vs. ödeme yapmıştım. büyük ihtimalle ödeme yapılıyor..
dedeniz vefat mı etti? neden soruyorum çünkü bizim de aynı durum var fakat ev halen dedemin üstüne ekstra olarak bir kere ev kiralamıştık o zaman suyu üstüme alırken harç vs. ödeme yapmıştım. büyük ihtimalle ödeme yapılıyor..
Yok hocam Allah'a şükür sağ. Kendide söyledi aboneleri alın diye. Sağken almak daha kolay diye halletmek istedim