• 09-02-2025, 17:12:32
    #1
    Merhabalar bu aralar çok soru sordum farkındayım. :

    Evimin su faturası dedemin üzerine. E-devletten abonelik alınıyormuş ama devir işlemi nasıl işliyor?
  • 09-02-2025, 17:30:13
    #2
    .best ONE 🏆
    dedeniz vefat mı etti? neden soruyorum çünkü bizim de aynı durum var fakat ev halen dedemin üstüne ekstra olarak bir kere ev kiralamıştık o zaman suyu üstüme alırken harç vs. ödeme yapmıştım. büyük ihtimalle ödeme yapılıyor..
  • 09-02-2025, 18:12:11
    #3
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedeniz vefat mı etti? neden soruyorum çünkü bizim de aynı durum var fakat ev halen dedemin üstüne ekstra olarak bir kere ev kiralamıştık o zaman suyu üstüme alırken harç vs. ödeme yapmıştım. büyük ihtimalle ödeme yapılıyor..
    Yok hocam Allah'a şükür sağ. Kendide söyledi aboneleri alın diye. Sağken almak daha kolay diye halletmek istedim