• 07-02-2025, 13:01:03
    #1
    Merhaba

    Fikir paylaşım konusudur siz ne alacaksınız ?
  • 07-02-2025, 13:03:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    3. yıl dönümü
    sevgililer gunu
    doğum gunu

    3 ude 2-3 gün arayla olduğu için tek bir hediye almayı düşünüyorum o da yüksek ihtimalle dyson falan olacak hala karar veremedim
  • 07-02-2025, 13:08:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Fikir paylaşım konusudur siz ne alacaksınız ?
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. yıl dönümü
    sevgililer gunu
    doğum gunu

    3 ude 2-3 gün arayla olduğu için tek bir hediye almayı düşünüyorum o da yüksek ihtimalle dyson falan olacak hala karar veremedim

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...ul-mumlar.html


    bu konuda yardımcı olabilirim
  • 07-02-2025, 13:09:20
    #5
    Şu anda babayı gibi gözüküyor ama bakalım daha zaman var
  • 07-02-2025, 13:12:22
    #6
    altın takı almak isteyen olursa r10 üyelerine web sitemizden ekstra indirim yapabilirm
  • 07-02-2025, 13:20:25
    #7
    Bu 14 şubatta paramız cebimizde kaldı.
  • 07-02-2025, 13:22:19
    #8
    İçinde 1tl olan turuncu renk cüzdan.
  • 07-02-2025, 13:28:34
    #9
    Swarovski geliyor yakındır