• 05-02-2025, 20:44:12
    #1
    geçtiğimiz aylarda karın ağrısı şikayetiyle acile gittim genel bi röntgen tomogrofi çekildim doğuştan sol böbreğimin olmadığını sağ böbreğimin olmayan böbreğin işini görmesi sebebiyle büyüme olduğunu söyledi. yememe içmeme dedikten sonra dikkat ediyorum. randevu aldım hastaneye gideceğim fakat kafamda bazı sorular var aydınlatırsanız sevinirim.

    askerlik muaf diye çevremden duydum. birde tek böbrekli olmak yüzde kaç engel raporu alabiliyor? erken emeklilik söz konusumu?
  • 05-02-2025, 20:50:31
    #2
    tabikide muafsın hatta aynı kaderi yaşıyorsunuz bu arkadaşla

    https://www.engelliler.biz/konu/dogu...seduru.130747/
  • 05-02-2025, 20:52:08
    #3