Manjaro ve Fedora'yı eliyorum. İkisini de denedim, bu kadar köklü olmalarına rağmen ikisinde de harici monitörü gösteremedim.
Daha manjaorda monitör görünüyor ama aktif etmeye izin vermiyor, zar zor 1 saat uğraşıp değişik 3. parti araçlar ile ekran kartını değiştirtip aktif edebildim ama performans çok kötü düştü.
Fedorada ise direkt olarak ekranı göstermesine rağmen mouse görünüyor ama harici ekranda hiçbir şey görünmüyor.
ZorinOS gibi daha az bilinen bir sistem bu olayı çözmüş olmasına rağmen bu iki sistem açıkcası şaşırttı beni yani bırak ortamı sevmeyi ekranı bile açamadım adam akıllı.
Debian'ı da deneyip yatacağım gene olmazsa zorin os devam.
Linux distro önerir misiniz?
9
●154