Temudan Aldığım Vizör Hakkında? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Temudan Aldığım Vizör Hakkında?
3
●
164
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Temudan Aldığım Vizör Hakkında?
02-02-2025, 18:22:01
#1
EmirSoft
Merhaba Ben Temudan Kask Vizörü Aldımda Sizce Bu Vizör mü kask lensi yazıyor çözemedim? Kask Lensi Felan Yazıyorda emin olamadım ondan dolayı sordum şimdiden teşşekürler
https://www.temu.com/goods.html?_bg_..._page_sn=10045
02-02-2025, 18:27:44
#2
CnkAkif
Lens yazıyorsa lenstir.
02-02-2025, 18:35:13
#3
EmirSoft
CnkAkif adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lens yazıyorsa lenstir.
Kask lensi ilk defa duydum ne oluyor lens tam olarak?
02-02-2025, 18:40:49
#4
CnkAkif
EmirSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kask lensi ilk defa duydum ne oluyor lens tam olarak?
Bende ilk defa görüyorum ama sanırım seffaf vizöre takıyorsunuz görsellerdeki gibi oluyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler