Merhaba r10 ailesi kafamı kurcalayan bir konu var oda şudurki;
Almanya ve Hollonda ülkelerinde web sitesi kurarak Almanca bilen müşteri hizmetleri personeli alınıp enerji şirketlerinin isimlerini taklit ederek insanları dolandırıyorlarmış daha önce böyle birşey duyan bilen birileri varmı beni aydınlatırsanız çok sevinirimm.
Bu iş dolandırıcılık olabilir mi?
1
●488
- 30-01-2025, 01:22:27