• 29-01-2025, 15:14:25
    #1
    Merhaba esnaf odasına kaydolacağım muhtemelen bi 8-12k arası tutar ödeyeceğim bu tutar gider gösterilebiliyor mu?
    İnternette net kaynak bulamadım
  • 29-01-2025, 15:15:17
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet gelir vergisinden gider gösteriliyor, kestikleri makbuzu muhasebecime iletiyorum gider olarak gösteriyor.

    Ama ben aidatı gider gösteriyorum ilk kurulumdaki masraflar gider gösteriliyor mu ona emin değilim.
  • 29-01-2025, 17:40:41
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gelir vergisinden gider gösteriliyor, kestikleri makbuzu muhasebecime iletiyorum gider olarak gösteriyor.

    Ama ben aidatı gider gösteriyorum ilk kurulumdaki masraflar gider gösteriliyor mu ona emin değilim.
    Gösteriliyormuş kaydoldum