• 30-01-2025, 02:36:09
    #10
    Paytr kullanıyorum, iyzico nasıl bilmiyorum. Destek ve ilgi alaka bana göre güzel. Sistemsel şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım yanlış hatırlamıyorsam 2017'den beri çalışıyoruz.
  • 05-02-2025, 16:39:52
    #11
    Kurumsal PLUS
    Sevgili R10.net üyeleri,
    Sadece R10.net kullanıcılarına özel hazırladığımız kampanya ile PayTR Sanal POS’u aylık veya yıllık herhangi bir ücret ödemeden, tek çekimde 7 gün valörlü %0 komisyon oranıyla kullanabilirsiniz.
    Başvuru için: https://paytr.co/4hEG94E
    Son başvuru tarihi 18 Şubat'tır.


    *Kampanyaya vergi dairesi belgesi olmayan başvurular dahil edilmeyecektir.
  • 05-02-2025, 16:46:09
    #12
    Adsense | Investor
    İyzico hem tasarım hem güvenilirlik olarak her zaman daha iyi. Paytr 20 yıldır aynı iframe ekranını kullanıyor, düzenlemekte imkansız