PayTR mi, İyzico mu ?
11
●536
- 30-01-2025, 02:36:09Paytr kullanıyorum, iyzico nasıl bilmiyorum. Destek ve ilgi alaka bana göre güzel. Sistemsel şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım yanlış hatırlamıyorsam 2017'den beri çalışıyoruz.
- 05-02-2025, 16:39:52Sevgili R10.net üyeleri,
Sadece R10.net kullanıcılarına özel hazırladığımız kampanya ile PayTR Sanal POSu aylık veya yıllık herhangi bir ücret ödemeden, tek çekimde 7 gün valörlü %0 komisyon oranıyla kullanabilirsiniz.
Başvuru için: https://paytr.co/4hEG94E
Son başvuru tarihi 18 Şubat'tır.
*Kampanyaya vergi dairesi belgesi olmayan başvurular dahil edilmeyecektir.